Nova campanya per fomentar el civisme al clipol

Si ets dels que cada matí agafa el clipol per anar a classe, a la feina o a veure als amics, segur que més d’una vegada t’has trobat amb gent que no respecta gaire les normes bàsiques de convivència. Per això, Autocars Nadal ha llançat avui la campanya ‘Bones conductes al clipol’, amb l’objectiu de fer que els viatges siguin més agradables per a tothom.
La iniciativa s’adreça a tots els usuaris del transport públic i posa el focus en petites accions quotidianes que poden marcar la diferència en l’experiència de viatjar en autobús. Per fer-ho, els vehicles incorporaran creativitats visuals a la part del darrere, amb missatges clars i il·lustracions didàctiques per captar l’atenció, especialment dels més joves.
Els consells inclouen no colar-se a la parada, treure’s la motxilla per guanyar espai, cedir els seients reservats a qui més ho necessiti, utilitzar auriculars per no molestar la resta de passatgers i evitar menjar o beure dins del clipol.
La campanya és fruit de les enquestes de satisfacció que l’empresa va dur a terme el novembre passat, on els usuaris habituals van identificar comportaments incívics com un dels punts a millorar.
Amb aquest pas, Autocars Nadal vol reforçar el compromís amb un transport públic més segur, cívic i respectuós. Des de l’empresa es fa una crida a la responsabilitat col·lectiva per aplicar i difondre aquests hàbits. Al final el clipol és per a tothom, i com més bé ens comportem, més còmode serà per a tots i totes.
A partir d’avui, ja no tens excusa, així que posa de la teva part i fes que cada trajecte sigui un win-win per a tothom.